zondag 29 januari 2012

1, 2, 3 START !

Hoera! Vandaag is het zover: ik blies mijn eigen blog leven in!  Het opstellen verliep heel vlot.  Een ervaring die ik zeker meeneem naar de latere klaspraktijk!

Graag geef ik een klein woordje uitleg over de keuze van mijn blogbenaming.  Al gauw merkte ik op dat mijn voornaam mij de mogelijkheid gaf met een woordspeling te werken. Met "AudiovisueeLEEF" combineer ik niet alleen mijn voornaam met het keuzetraject, maar beklemtoon ik ook hoe we nu eenmaal in een audiovisuele wereld LEVEN.  Bovendien is het aan mij ("Eef") om na te gaan hoe ik dat in de kleuterklas zal aanpakken.  Welk effect zal die aanpak hebben op de kleuters én op mezelf... ?  Dit alles zal ik in deze blog weergeven.

Naast de naam is ook de achtergrond van mijn blog een bewuste keuze.  Het zaad dat loskomt van de bloem associeer ik met een licht briesje.  Zulk briesje creëert een verscheidenheid aan geluiden bij natuur- en andere elementen (bladeren van een boom, vlag, ...).

Benieuwd wat er op mijn blog verschijnen zal?  Ik ook!  Het wordt vast audiovisueel
b(l)oeiend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten