maandag 27 februari 2012

Uitwerken weekschema

Vandaag ging ik nogmaals naar de Twijg om er met mijn mentor enkele zaken te overlopen.  Zo kon ik mijn weekschema verder op punt stellen.  Hieronder zie je mijn weekschema's zoals zij er nu uitzien. Het spreekt voor zich dat deze tijdens de stage nog zullen veranderen (naar gelang de aanpassing van activiteiten als gevolg van mijn reflecties).

Ik bekeek ook concreter wat de mogelijkheden waren in de audiohoek.  Ik besloot deze uiteindelijk toch boven in te richten.  Ik hoop dat de bankjes (en ander meubilair) geen probleem zullen vormen.  Maar los daar van denk ik dat die locatie echt ideaal is.  Door apart te kunnen werken kunnen de kleuters zich goed focussen op de opdrachten.  Er zijn immers geen andere (visuele) prikkels in de buurt.  Ik zie hoe langer hoe meer de hoek voor mij. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten